111 dagar

Idag drar jag igång med godisförbudet. O sån underbar vän som jag har så är M med på "utmaningen". Tack kära vän!
Det känns väldigt länge när jag skrev 111 dagar, men jag ska klara av det. Är ju egentligen inte så svårt. Finns ju annat gott att ta till, när det är lite mys/festtime.. Inte långt kvar till sommaren o de underbara jordgubbarna ju.

Imorse visade vågen -1,6kg på en vecka. Det betyder att jag iaf stått still nu när jag varit sjuk, så jag är väldigt nöjd med resultatet.
O jag tror att jag börjar tillfriskna något, så jag hoppas att jag kan ge mig ut o springa någon gång iaf den här veckan. Inte så långt kvar till Vårruset nu o Tjejmilen närmar sig med stora kliv.

Kommentarer
Postat av: Monika

som sagt, det finns mycket annat gott än godis :)

2010-04-19 @ 12:10:00
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0