100dagar kvar

Det har redan gått 11 dagar sen jag slutade med godis, bara 100 kvar nu ju!!!
Kände idag på em att jag var sötsugen, men det berodde troligtvis på att jag inte druckit tillräckligt med vatten o så var det mellis-time!

Det är helt hemskt vad timmarna rinner iväg fort nu. Vi hinner ju inte ens med middagarna längre. Både igår o idag har vi skippat det o istället har jag ätit 1 mjuk smörgås & 1 hård. 
Ser fram emot att bli barnledig nu, så vi kan njuta av middagarna tillsammans. Lunchen idag kastade jag i mig ståendes med dottern liggandes bakom ryggen gallskrikandes. Inte alls så man ska äta eller som för dotterns del, ha det. Men jag måste ju få lite mat i magen jag oxå...

Ska hoppa upp på vågen imorgon bitti tänkte jag, för att se om jag förlorat några gram den här veckan o så för att se vad helgen ställer till med... För jag brukar ju väga mig på måndag-morgnar i vanliga fall. Funderar dock lite på att byta till tisdagar, då vi nästan alltid är barnlediga på tisdag-morgnar o då hinns ju vägningen med, utan stress... Får fundera lite till om hur jag ska göra...

Nu vet jag iaf att det snart äntligen är läggdags. Ska bli skönt att få sova några timmar. Förhoppningsvis längre än till kl 2. Då har dottern vaknat sista nätterna, hemma. På korttids har hon sovit till kl 6. (sovmorgon för oss). Men kvällens åskoväder ställde till det för prinsessan. Hon hade flera epilepsi-anfall i rad i samband med ovädret o somnade sen som en klubbad säl.Lilla skruttan. Första gången på mycket länge som vi märker att hon påverkats av anfallen, men de här var ju oxå väldigt täta... :-( Förhoppningsvis får hon en lugn natt o så hoppas vi på lite mer sömn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0